tiistai 16. marraskuuta 2010

Pientä kitinää

Eilen juili koko päivän lapaluun alta niin, että päätin jättää kahvakuulailun väliin. Pyörittelin ja venyttelin kyllä pitkin päivää, mutta ei vain auttanut. Heiluttelin varovasti käsipainoa, mutta ei vain sekään auttanut. Niinpä peruin ilmoittautumiseni tunnille ja kävin sen sijaan lenkillä armaani kanssa. Pimeää oli ja satoi, mutta sainpa sentään nipistettyä lenkkiin kuluvaa aikaa taas vähän pienemmäksi.

Pipon riisuminen taisi kumminkin olla virhe, sillä nyt on pää ja kurkku kipeänä, lihaksia jomottaa ja on vähän turhan lämmin olo. Päänahkakin on arka. Yleensä tämmöinen olo menee ohi, kun lepäilee yhden päivän. Töiden puolesta ei vain olisi varaa sairastaa juuri tänään, eikä kyllä huomennakaan. Onneksi olen kipeä vain kerran pari vuodessa.

Voi olla, että liikkuminen jää tällä viikolla vähiin. Lauantaina olisi Zuper Zumba -tapahtuma, jota olen jo vähän odotellut... Seuraava tapahtuma on tammikuussa, joten menen sitten sinne, jos nyt en kykene.

3 kommenttia:

  1. Toivottavasti vaivasi menevät pian ohi. Kipeänä on kurja olla.. varsinkin jos olisi tärkeitä asioita tehtävänä.
    Kaikkea hyvää sulle. ((Paranemishali))

    VastaaPoista
  2. Kurkkaapa minun blogiini. Siellä on nyt niitä uusia zumba vaatteita. :)

    Lapaluun seudulle se kahvakuulailu tuntuu ottavan jos jonnekin ottaa. Sen seudun venytykset on minulla nyt hakusessa.

    VastaaPoista
  3. Kiitos, Teveronika! Eiköhän tämä tästä...

    Outi, kävinkin jo kurkkimassa zumbavaatteita :-) Noita kaikkia ei ainakaan vielä ollut zumbashopin sivuilla, vaikka sen pitäisi kai olla maahantuoja.

    Mulla on tiedossa hyvä venytys lapaluun seudulle, mutta sekään ei nyt auttanut. Käyn jossain välissä viisastelemassa sinun blogissasi :-)

    Olen kai saanut kylmää nukkuessani tai jotain, koska kipu alkoi maanantaiaamuna, kun edellisestä kahvakuulatunnista oli jo viikko ja

    VastaaPoista